Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Πως επανασυνδέουμε το κομμένο ρεύμα

οδηγίες προς ναυτιλομένους.
αν και μπορείτε να το βρείτε παντού αυτό το βίντεο, ο μόνος λόγος που το έβαλα είναι γιατί χθές άκουσα τον γενόπ-δεη να κάνει δηλώσεις του τύπου "α πα πα, και γω μαζί σας είμαι αλλά είμαι και ολίγον απέναντι, γι'αυτό αντί να'ρθω εγώ δεν έρχεστε εσείς να γίνουμε ένα τριφασικό μια γροθιά, αποσύρετε τα βίντεο να μην τα βλέπουν τα παιδιά μας, κλπ"
ήταν προφανές από το ύφος του επιταφίου που είχε η φάτσα του ότι το σκεφτόταν όλη μέρα για να βρεί μια λύση στο πρόβλημα των κομμένων λογαριασμών.


ε λοιπόν ορίστε η λύση:
εγώ θα το αποσυνδέσω το βίντεο εάν μου ζήτηθεί,
αμέσως μόλις καταβληθούν τα τέλη αποσύνδεσης.
το ποσό ειναι συμβολικό. ας πούμε το βάρος του αντιπρόεδρου σε χρυσό.
τέλη ή ντεν τέλη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου